Articole, Advertoriale și Comunicate de Presă

Specialiștii SMART Event Marketing te ajută să eficientizezi comunicarea companiei cu actualii, dar și potențialii clienți într-un mod eficient și profesional atât în presă scrisă, cât și în mediul online(ziare și reviste, bloguri, site-uri de specialitate etc.).

Specialiștii SMART Event Marketing redactează și distribuie targetat, funcție de media plan-ul agreat de client, articole, advertoriale, testimoniale și comunicate de presă.

Redactăm comunicate de presă “clasice” – adică acele comunicate de presă cu antet și subsol regăsite de cele mai multe ori în presă ori pe site-urile de presă online. Printr-un comunicat de presă “clasic” putem exprimă deschis și pozitiv intențiile unei companii – lansarea unor noi servicii din cadrul unui portofoliu, modificări în cadrul politicii unei companii dar și ofertele limitate oferite, spre exemplu, în perioadă sărbătorilor. Aceste comunicate de presă păstrează clienții mai aproape pentru că, de multe ori, este mai greu să păstrezi clienții decât să-i câștigi!

Odată cu întreagă tehnologizare și dezvoltare a internetului, comunicatele de presă pot fi folosite ȘI pentru atragerea de noi clienți și audiențe. Nu este un secret faptul că marile companii investesc sume considerabile pentru a-și promova comunicatele de presă în diferite canale de comunicare (publicații online, presă etc).

Comunicatul de presă este o bună modalitate de promovare online pentru că nu are scop publicitar – acesta este informativ și util pentru consumatori. De pildă, o companie de încălțăminte online ar putea să-și promoveze produsele cu ajutorul unor comunicate de presă care să ofere largului consum sfaturi și idei despre cum se poate cumpără încălțăminte care să fie la modă, sau care este trendul în lumea modei. Evident, posibilitățile de promovare sunt nelimitate, iar comunicatul de presă rămâne o formulă naturală și eficientă de promovare a unor servicii și produse. Articolele și advertorialele sunt de asemenea redactate de către specialiștii noștri, în bază briefului furnizat de client.