Despre noi

dash-left
dash-right
dash-center
Despre noi

Servicii Integrate de Marketing, Comunicare și Relații Publice

SMART Event Marketing este o agenție de publicitate full-service din Bucureși, care oferă servicii integrate de Marketing, Comunicare și PR, fiind specializată în domeniul relațiilor publice, comunicării strategice și de criză, relațiilor cu autoritățile și comunicării digitale.

Smart Event Marketing

Servicii Integrate de Marketing, Comunicare și PR

icon image

Comunicare și Relații Publice

icon image

Organizare Evenimente

icon image

WEB Design & Marketing Online

icon image

Materiale Promoționale

Misiune & Viziune
The Dream Team

Către Succes, Împreună!

Noi, echipa Smart Event Marketing, ne dorim să fim mai mult
decât simpli furnizori pentru clienții noști. Ne propunem să fim adevărați parteneri, care contribuie la dezvoltarea afacerii prin idei creative și strategii oportune care să răspundă
nevoilor pe termen scurt, mediu și lung ale clienților.

Pentru SMART Event Marketing, publicitatea înseamnă profesionalism, creativitate, curaj, ambiție, implicare. În proiectele noastre am demonstrat casuntem capabili să imaginăm viitorul, fără să pierdem din vedere prezentul, această filozofie corporativă ajutându-ne să creăm branduri puternice, să le creștem notorietatea, să le aducem acceptarea publicului și, nu în ultimul rând, să le creștem vânzările.

Smart Event Marketing. Advertising Done Right!

Pentru SMART Event Marketing, advertising-ul înseamnă profesionalism, creativitate, curaj, ambiție și implicare. Încă din anul 2014  am demonstrat că suntem capabili să anticipăm viitorul, fără să pierdem din vedere prezentul. Asfel, am reușit să dezvoltăm branduri puternice, să amplificăm notorietatea și, nu în ultimul rând, să creștem vanzările clienților noștri.

Smart Event Marketing înseamnă:

Serviciile oferite

Comunicare și Relații Publice

Concept și Organizare Evenimente

Dezvoltare WEB și Marketing Online

Materiale Promoționale