Campanii Integrate de Marketing și PR

SMART Event Marketing oferă soluții complete și complexe pentru nevoile de comunicare ale unei companii prin dezvoltarea de campanii integrate de Marketing și Public Relations.
Campaniile integrate include un set de acțiuni coerent reunite într-o strategie care imbină unelte tehnici și suporturi de comunicare și marketing cu o abordare strategică și creativă a ceea ce inseamnă brand awareness-ul, credibilitatea, imaginea unei companii în față publicului căreia i se adresează. Prin tehnici abile, scoatem în evidentă avantajele competitive astfel încât să creăm valoare produselor și serviciilor pe care clientul nostru le oferă.

Strategiile integrate de comunicare și marketing care exploatează canalele disponibile online și offline, pentru a ajunge la clienții potențiali, susțin, pe termen mediu și lung strategia de vanzări prin valoarea adăugată oferită produselor sau serviciilor oferite. Indiferent de domeniu, concurență este acerbă, iar folosirea comunicării pe canale multiple pentru evidențierea avantajelor competitive, generează valoare.

Strategia integrată de presupune optimizarea comunicării pentru medii multiple: rețele sociale, blog-ul magazinului și platforme de distribuție de comunicate de presă, identificarea subiectelor pertinente pentru branding și promovarea produselor, stabilirea unui program editorial pentru toate mediile și tipurile de materiale, redactarea propriu-zisă a materialelor realizată cu orientarea pe calitatea conținutului și relevantă pentru public,distribuția materialelor în mediile stabilite, monitorizarea reacțiilor în vederea adaptării comunicărilor viitoare, construcția, dezvoltarea și moderarea campaniilor în rețelele sociale etc.

Specialiștii SMART Event Marketing vor elabora campanii dedicate pentru compania dvs., prin adaptarea mixului de marketing cu scopul de sincronizarea în permanență activitățile de promovare cu mediul în care societatea dvs. își desfășoară activitatea. Acest sistem are la bază strategii de dezvoltare care să asigure mobilizarea resurselor pentu atingerea scopurilor finale. Pentru că subordonăm instrumentele de marketing și comunicare obiectivelor și profilului brandului tău, campaniile pe care le propunem nu sunt niciodată liniare sau repetitive.

Comunicarea integrată pornește de la un insight cu privire la consumator ce ulterior se transformă într-o idee de campanie. Particularitatea integrării nu se referă la a spune același lucru pe toate canalele, ci la a alege acele medii, canale și tactici care au potențialul de a livra cel mai bun randament și a articula mesajul în execuții adaptate fiecărui tip de canal.

Integrarea urmărește realizarea unei congruente între rezultatele obținute pe fiecare canal, pentru fiecare activare, astfel încât la final, brandul să aibă ‘un singur glas’ la toate punctele de contact cu clienții ( ATL, BTL, TTL, Media Relations, Sales Promotions, Direct Marketing, Social Media).