Management de Criză

Într-un mediu de afaceri dinamic și complex, amenințările sunt parte a afacerii. Adesea modul în care companiile tratează situațiile de criză poate face diferență între supraviețuitori și lideri.

Știm că este mai bine să previi o criză decât să te confrunți cu una. Managementul de succes al crizei presupune preluarea controlului asupra situației cât mai devreme și întâmpinarea problemelor cu responsabilitate și spirit de leadership.

SMART Event Marketing poate anticipa, evalua și gestiona o varietate de situații complexe de la dezastre naturale până la disponibilizări, retragerea unor produse de pe piață sau litigii.

Deținem o experiență solidă în planificarea strategică, dezvoltarea de mesaje și în managementul relației cu presă pe timp de criză, cât și o bună înțelegere a modului de lucru al liderilor politici, agențiilor de reglementare, funcționarilor guvernamentali sau organizațiilor neguvernamentale. Astfel putem oferi oricând cele mai bune recomandări în ceea ce privește prevenirea și managementul crizelor.

Serviciile oferite de către SMART Event Marketing includ:

  • Evaluarea riscurilor în vederea identificării și prioritizarii zonelor de vulnerabilitate
  • Dezvoltarea strategiilor de comunicare în situații de criză și a principalelor proceduri și măsuri anti-criză
  • Crearea mesajelor-cheie și a materialelor de comunicare
  • Susținerea de training-uri pentru relația cu media în situații de criză și organizarea de simulări
  • Stabilirea de sisteme de monitorizare a problemelor și a extinderii acestora
  • Implementarea inițiativelor de redresare

SMART Event Marketing este o agenție de publicitate full service. Pentru a află mai multe informații despre serviciile oferite, te rugăm să ne contactezi pe email, sau telefonic.