Răspuns la Coronavirus: activități de marketing, comunicare și PR necesare pentru să menține afacerea pe linia de plutire

COVID-19, virusul care a „infectat” companiile la nivel mondial. Indiferent dacă vorbim de microinteprinderi sau multinaționale, nicio organizație nu este imună la impactul pe care coronavirusul îl va avea în cadrul economiei.

În acest context, departamentele de marketing, comunicare și relații publice pot face diferență dintre profit și faliment.

La nivel teoretic, cele mai multe dintre companiile din România au pregătite planuri și proceduri specifice activităților de marketing de criză sau management de criză. Cu toate acestea, în momentul în care criză apare, ne dăm seamă că nu suntem atât de pregătiți pe cât sperăm. Astfel, apare posibilitatea lansării unui mesaj haotic, grăbit, care în fapt poate genera mai multe prejudicii decât beneficii.

Aceasta este situația în care multe companii se regăsesc odată cu izbucnirea COVID-19 (coronavirus). Majoritatea companiilor au început să se gandească la schimbările pe care trebuie să le facă pentru a asigură sănătatea și siguranță angajaților, dar și clienților lor. Și, odată cu ceresterea numărului de cazuri confirmate zilnic, această este o problemă de îngrijorare imediată.

Ce rol ar trebui să joace liderii de marketing și comunicații în dezvoltarea unui răspuns? Care sunt cele mai critice acțiuni de făcut acum?

Speranța noastră este că vă putem ajută să dezvoltați rapid un plan de răspuns-și în mod ideal să invătati ceva despre planificarea viitoarelor crize în proces. Deși raportul este conceput pentru a sprijini o mare varietate de tipuri de criză, iată câteva dintre acțiunile specifice pe care ar trebui să le luați în considerare pentru situația cu care ne confruntăm astăzi:

–             Creați un grup de lucru. Reuniți lideri funcționali din întreagă organizație pentru a începe identificarea și prioritizarea problemelor, cu toate funcțiile și regiunile majore reprezentate.

–             Prioritizează problemele de maximă urgentă. Asigurarea siguranței angajaților, clienților și a altor părti interesate este, în mod evident, prioritatea, iar orientările externe ale experților în sănătate publică vor fi importante pentru a înțelege care sunt aceste probleme. Vor fi decizii imediate care trebuie luate cu privire la activitătile în persoană: Ar trebui să continuăm programul de evenimente planificat? Dar întâlnirile interne? De asemenea, trebuie luate în considerare impacturile pe termen lung: Cum vom permite colaborarea între echipele de la distantă? Cum vom sprijini angajații dacă copiii lor sunt ținuți acasă de la scoală? Gândiți-vă cum va afecta această criză în special industria dvs. și ce valoare puteți oferi că organizație comunitătii din care faceți parte.

–             Dezvoltați un protocol pentru situațiile de urgență. Evident, planul ar trebui să prezinte un set de acțiuni pe care organizația le va efectuă imediat, pe bază a ceea ce se știe astăzi.

–             Echipa de comunicare trebuie să analizeze tipurile de comunicare care vor fi necesare pentru a susține o varietate de scenarii. Unul dintre cele mai provocatoare aspecte ale gestionării crizelor este nevoia de a creă o gamă largă de conținut critic, de a fi verificat în mod legal și de a fi transferat prin canale cât mai repede posibil.

–             Creați șabloane pentru tipuri comune de conținut și stub conținut care pot fi construite după cum este necesar.

–             Stabiliți un proces de verificare legală accelerat și lucrați cu echipe digitale pentru a identifică modul în care conținutul va fi transmis prin canalele deținute ale companiei (site-ul web, social, comunităti). De asemenea, pregătiti purtători de cuvânt-de la CEO la recepționer-cu răspunsuri concise care pot fi date fără aprobări suplimentare sau căi de escaladare.

  Cunoaște-ți publicul.  Cu cât mai bine îți cunoști consumatorul și comportamentul acestora, cu atât mai ușor va fi să comunici.

–             Transmite mesaje corecte, care să curpinda răspunsuri la întrebări precum:  Care este cea mai importantă informație pentru publicul țintă? Care este contextul emoțional? Care este obiectivul comunicării? Cum ar trebui să  livrăm cel mai bine informația?

–             Mențineți comunicările deschise cu angajații. Un procent mare din forță de muncă se va confruntă cu un fel de perturbare a rutinelor normale sau chiar a veniturilor lor. Este posibil că unele companii să necesite suspendarea temporară a operațiunilor, ceea ce va produce dificultăti financiare. Amintiți-vă, de asemenea, că angajații sunt un canal și, dacă le activați cu conținut, pot extinde informațiile și credibilitatea dvs. cu publicul.

–             Ascultați, urmăriti și măsurati răspunsul publicului țintă. Folosiți instrumente de monitorizare pentru a înțelege modul în care publicul reactionează la criză și răspunsul pe care compania dvs. îl oferă.

 Companiile care răspund la criză actuală cu transparentă și compasiune vor fi răsplătite de public în detrimentul celor care aleg să nu comunice, creând astfel incertitudine și în același timp o scădere a încrederii pe care consumatorii o au față de brand.

 

SMART Event Marketing lansează pachetul cu servicii incluse “Start-Up Nation, the SMART way”

SMART Event Marketing(http://event-marketing.ro), agenție de publicitate full service lansează pachetul cu servicii incluse “Start-Up Nation, the SMART way”. Prin achiziționarea ofertei, antreprenorii care își lansează afacerea prin programul Start-Up Nation obțin  o soluție la “cheie”, care le va asigura prezența atât în online, cât și în offline, pentru doar 1800 euro.

“Venim în întâmpinarea antreprenorilor care au accesat schema de minimis Start-Up Nation lansată de către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat, cu o ofertă de promovare cu servicii incluse. Astfel, orice întreprindere înființată după data de 30.01.2017, poate achiziționa pachetul “Start-Up Nation, the SMART way” la un preț special de numai 1800 euro” declară Alina Geonea, Director General al SMART Event Marketing(http://event-marketing.ro).

Start Up Nation, the SMART way” include următoarele servicii:

  1. Website personalizat
  • Conținut dinamic cu număr nelimitat de pagini și sub-pagini
  • Design unic, o identitate vizuală ideală domeniului tău de activitate, ce se diferentiază mult de concurentă
  • Grafică web complet personalizată + 3 variante de logo / siglă
  • Layout personalizat + banner animat + galerie/subgalerie fotografii standard + prelucrarea imaginilor + inserare clip video
  • Structură web site cu 2 varinte lingvistice (Romană + Engleză)
  • Meniu secundar ce permite un număr nelimitat de pagini suplimentare, cu un caracter special (Noutăti/Promoții/Articole/Evenimte și altele)
  • Panou de administrare conținut pagini (CMS Business)
  • Înserarea/modificare butoanelor din meniul secundar, precum și al conținutului acestora
  • Formular de contact personalizat + formular Newsletter
  • Implementare blog personalizat, ușor de administrat
  • GuestBook clienti/utilizatori
  • Optimizare SEO Full OnPage
  • Monitorizare trafic site + inserare widget-uri utile + profile social media
  • Înscriere gratuită în bază de date Google
  • Tehnologii folosite: HTML + CSS + Java Script + PHP + MySQL + Smarty
  • Asistentă gratuită în alegerea domeniului
  • Suport tehnic după finalizarea contractului
  1. Social Media Marketing & PPC
  • Creare pagini, analiză și consultantă Social Media-Facebook, Google+, LinkedIn, Youtube
  • Creație grafica(cover page, bannere FB ads, bannere LinkedIn ads)
  • Urmarierea și eficientizarea raței de conversie
  • Păstrarea eficienței maxime pentru bugetul campaniei, păstrand un ROI pozitiv
  • Relații cu clienții în timp online(asistentă virtuală)
  • Setare, raportare și monitorizare campanii Social Media
  • Setare campanii Google Adwords Search și Display
  1. Identitate vizuală
  • Logo design în format vectorial, .png, .jpg
  • Creație grafică cărți vizită
  • Creație grafică mapa de prezentare
  • Creație grafică foi cu antet
  • Creație grafică semnătura email
  1. Consultanță în marketing (10 ore)
  • Oferim consultanță pentru conceperea și implementarea de soluții complete de marketing în concordanță cu obiectivele strategice pe termen scurt, mediu sau lung. Prin studiul concurenței, obiceiurilor de consum ale clienților companiei vom alege cea mai profitabilă acțiune de promovare.

Oferta este dedicată unui număr limitat de aplicanți. Poți solicita informații suplimentare despre oferta curentă accesând linkul https://goo.gl/GQAT2B, sau ne poți trimite un email la adresa contact@event-marketing.ro

 

 

 

 

 

De Mărțișor vă oferim preț special pentru campanii outdoor

În luna Martie, SMART Event Marketing – agenție de publicitate full-service vă oferă prețuri speciale pentru campaniile outdoor, pe cea mai vizibilă rețea de TV Screen din România.

Dorim să vă propunem oferta noastră specială de creație-producție și difuzare pentru campanii outdoor aferente anulu 2017, pe cea mai vizibilă rețea de TV Screen din România. Aceasta cuprinde ecrane în șapte din zonele cele mai circulate din București, cu expunere crescută la trafic și trecători: Răzoare, Berzei(intersecția cu Știrbei Vodă),Crângași, Howard Johnson(ASE/ Dorobanți), Națiunile Unite(intersecția cu Calea Victoriei), Piața Romană, Piața Unirii și în cinci din zonele cele mai circulate din marile orașe: Brașov(Republicii/Eroilor), Cluj Napoca(P-ta Mihai Viteazul), Constanța(Ferdinand/Mircea cel Bătrân), Craiova(Calea București/ Carol) și Iași (Casa Tineretului).

Funcție de necesitățile de promovare companiei dvs., www.event-marketing.ro vă pune la dispoziție următoarele pachete, la prețuri promoționale:

SMART Basic 30 zile – pachetul include creația, producția și difuzarea spotului publicitar pentru o perioadă de 30 zile. Zilnic, materialul publicitar va fi difuzat  într-un ritm de minim 150/spoturi/zi. Durata medie a spotului va fi de 10 secunde. În 30 zile, spotul dvs. va rula de minim 45.000 de ori. Preț promo: 500 euro + TVA

SMART Pro 180 zile – pachetul include creația, producția și difuzarea spotului publicitar pentru o perioadă de 180 zile. Zilnic, materialul publicitar va fi difuzat  într-un ritm de minim 150/spoturi/zi. Durata medie a spotului va fi de 10 secunde. În 180 zile, spotul dvs. va rula de minim 324.000 de ori. Preț promo: 2200 euro + TVA

SMART Premium 270 zile – pachetul include creația, producția și difuzarea spotului publicitar pentru o perioadă de 30 zile. Zilnic, materialul publicitar va fi difuzat  într-un ritm de minim 150/spoturi/zi. Durata medie a spotului va fi de 10 secunde. În 270 zile, spotul dvs. va rula de minim 486.000 de ori. Preț promo: 3100 euro + TVA

SMART Event Marketing este o agenție de publicitate full service, ce oferă clienților săi servicii integrate de Marketing, Comunicare și PR. Pentru noi, publicitatea inseamnă profesionalism, creativitate, curaj, ambiție, implicare. În proiectele noastre am demonstrat că suntem capabili să imaginăm viitorul, fără să pierdem din vedere prezentul, această filozofie corporativă ajutându-ne să creăm branduri puternice, să le creștem notorietatea, să le aducem acceptarea publicului și, nu în ultimul rând, să le creștem vanzările. Va garantăm că nu facem compromisuri în ceea ce privește calitatea serviciilor și produselor oferite, practicând o politică de preț competitivă. Echipa noastră vă va oferi întotdeauna cele mai bune alternative pentru promovarea brandului dvs, în funcție de obiective, bugete, trenduri, dinamica pieței și acțiunile concurenței. Nu suntem simpli furnizori, suntem adevărati parteneri pentru clienții noștri.

SMART Event Marketing – Advertising Done Right!

SMART Event Marketing is a Romanian full services advertising agency. We offer to our customers integrated Marketing, Communication and PR services, tailored according to customer needs. Marketing campaigns with positive ROI and successful events! These are the results that SMART Event Marketing (http://event-marketing.ro advertising agency), offers to its customers since 2014.