social_media_marketingSMART Event Marketing deține instrumentele necesare pentru a realiză conexiuni reale ale brandurilor cu consumatorii. Construim comunități reale în jurul brandurilor sau a produselor, cu o capacitate de influența la nivel afectiv. Dezvoltăm conținut de înaltă valoare cu valențe puternice, strategice, care duc la creșterea interacțiunii cu brandul. Expertiză noastră și strategia de comunicare în mediile sociale se aplică prin dezvoltarea de content relevant, gestionarea comunităților de fani, construirea și dezvoltarea de aplicații unice pentru fiecare client.

Pachetul de servicii oferit de către SMART Event Marketing clienților săi include:
Audit Social Media Marketing. Analiză situației actuale, identificarea concurenței și recomandări legate de acțiunile viitoare pentru a imbunătăti prezența pe rețelele sociale. Sugestiile pe care le facem sunt personalizate în funcție de datele obținute și elementele specifice pe care se poate bază clientul nostru pentru a obține un avantaj competitiv în demersurile de branding.

Strategie de Social Media Marketing. Deja știi că ai nevoie de social media și ai nevoie de ajutor pentru a vedea exact care sunt acțiunile pe care ai pute să le adopți, îți construim o strategie bazată pe punctele forțe al companiei tale, strategie flexibilă în funcție de eventualele schimbări în tendințele pieței cărei ai te adresezi.

Implementarea strategiei. Odată ce au fost trasate clar liniile strategiei, intervine cea mai grea și mai laborioasă parte, implementarea. În această fază ne punem la lucru resursele creative și cunoștințele despre nisă și clienți potențiali pentru a construi mesaje și conținut cu impact. Fază de implementare presupune o plănuire atentă, dar și flexibilitate sau capacitate de adaptare permanentă la feedbackul imediat oferit de public.

Măsurarea permanentă a impactului. O activitate crucială pentru a determină păși următori, atitudinea care trebuie adoptată pentru a stârni interesul publicului pentru mesajul transmis. O tendintă apare fulgerător și poate dispărea imediat, iar odată ratată inseamnă pierderea unei șanse către creșterea notorietătii brandului și a portofoliului de clienți.